.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان :
رهاسازی 1400خودرو از محاصر برف در جاده های مازندران
دکتر اکبری گفت؛ در این عملیاتها 277نفر امدادگر و نجاتگر در قالب 69 تیم عملیاتی با بکارگیری 56 دستگاه آمبولانس و خودروی پشتیبانی مشارکت داشتند.....

شمال نیوز : مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان مازندران از رهاسازی 1405دستگاه خودرو از محاصره برف در محورهای مواصلاتی استان خبرداد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر مازندران دکتر مجتبی اکبری افزود؛ در پی ورود سامانه سرد به استان و بارش برف درمناطق مختلف استان از جمله در محورهای مواصلاتی کندوان ، هراز ،کجور، سوادکوه ،لاویج نور ، نیالا ، کیاسر ، کلاردشت و لیماکده رامسر تیمهای امدادونجات جمعیت هلال احمر به کمک در راه ماندگان وسرنشینان خودروهای زمینگیر شده شتافتند که امدادرسانی به 5860نفر از جمله این خدمات بوده است.

وی با اشاره به رهاسازی 1405 دستگاه خودرو از محاصره برف گفت؛ در همین مدت 19 حادثه رانندگی،6حادثه شهری و 2حادثه کوهستان از سوی نجاتگران هلال احمر امدادرسانی شد و 304 نفر از مسافرین خودروهای زمینگیر شده نیز از خدمات اسکان اضطراری پایگاههای امدادونجات جاده ای جمعیت هلال احمر استان استفاده نمودند .

دکتر اکبری تصریح کرد؛ارائه خدمات درمان سرپایی به 105نفر،انتقال 33 نفر مصدوم به مراکز درمانی، توزیع 68 تخته پتو،6تخته موکت،156قوطی انواع کنسرو،60 بطری آب معدنی و دهها بسته مواد غذایی و نان از دیگر خدمات جمعیت هلال احمر استان در 24 ساعت گذشته بوده است.

دکتر اکبری گفت؛ در این عملیاتها 277نفر امدادگر و نجاتگر در قالب 69 تیم عملیاتی با بکارگیری 56 دستگاه آمبولانس و خودروی پشتیبانی مشارکت داشتند.

*بسیج تمامی امکانات جمعیت هلال احمر استان برای غلبه برانجماد و سرما در جاده های مازندران

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان مازندران از بسیج تمامی امکانات این جمعیت برای غلبه بر انجماد و سرما در جاده های استان خبرداد.

دکتر اکبری در بازدید از محور سوادکوه با اعلام این مطلب که سرما و انجماد سرانجام در برابر گرمای عشق و محبت وجود نجاتگران و امدادگران جمعیت هلال احمر وادار به عقب نشینی خواهد شد تصریح کرد؛ تمام توان عملیاتی،تخصصی و پشتیبانی جمعیت هلال احمر استان در خدمت همنوعان و هموطنان عزیز قرار دارد و تیمهای مجهز امدادونجات جمعیت هلال احمر در تمامی شعب و پایگاههای امدادونجات جاده ای استان آماده پاسخگویی به درخواستهای امدادی شهروندان هستند. دکتر اکبری گفت؛از همه رانندگانی که در محورهای مواصلاتی به ویژه مناطق کوهستانی و برفگیر استان در حال تردد هستند درخواست می کنیم با حفظ خونسردی و رعایت اصول ایمنی، هرگونه نیاز امدادی خود را با شماره تلفن 112( ندای امداد) جمعیت هلال احمر استان درمیان بگذارند و با عوامل امدادی مستقر در محورهای مواصلاتی همکاری لازم را داشته باشند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

ناشناس 4 آذر 1395
با سلام . از مسئولین میخوام که به جاده های غرب استان هم یه سری بزنن وضعیت اونجارو هم ببینن .

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.111 seconds.